tirsdag den 30. december 2014

30/12

Fredag fik vi af vide at vi har ferie indtil den 6, fra you&me center. Om eftermiddagen tog vi til Boya school hvor vi skulle gå Lucia optog med pigerne fra Julies klasse. Forældrene kom og der var middag efter optoget. Lørdag lavede vi ikke rigtig noget. Søndag var Julie og jeg til julefest i you&me center. Her skulle børnene rundt til forskellige poster. Ved min og en lærers post lavede de snemænd, eller forældrene gjorde. Herefter spiste vi middag sammen med børnene, det var en del bedre end det vi plejer at få, men stadig ikke god mad. Søndag eftermiddag var vi i på museum med vores kulturklasse lærer, som plejede at arbejde der. Vi så en lille bitte vase, som skulle koste 2 milliarder kroner, fordi den var malet af kejseren eller tæt familie til kejseren. Om aftenen var vi ude og spise på et fancy hotel fordi englænderne skal hjem på grund af visa problemer. Mandag eftermiddag var vi på Boya school. Børnene var super træls og lærerne gjorde ikke noget, så måtte selv udtænke måder at få dem til at holde op, når de jo ikke forstår hvad jeg siger. I dag har vi haft ferie, så jeg har lavet min TESOL færdig, det bliver så dejligt at få den ud af verden. Vi har lige sagt farvel til Englænderne og nu tager vi ud og spiser fordi Ursula har fødselsdag.


De snemænd børnene skulle lave ud af sne på dåse.

Lærene øver showet for børnene.

Forældrene skulle selvfølgelig have billeder med os, så fik lige sneget mig til at få taget nogle selv.


To af lærene og et barn i nissekostume.

De var så søde. De kom svansende ned af gangen mens de holdt i hånd.

Forsøg på at lave snemænd

En af pigerne i min babyklasse der altid kommer og siger jeg skal sidde ved siden af hende.
 Fredag skulle der deles mad ud til børn og forældre. Nisserne er lærene. Min ene babyklasse lære er nummer 2 og min ene begynderklasse lære er nummer 4. Hende der står efter mig er lederen på skole.
 Lucia optog.
 Pigerne havde engle vinger og finde kjoler på.

Sådan så det ud efter middagen på hotellet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar