søndag den 7. december 2014

8/12

Fredag aften så Sofie, Elin og jeg Love actually, men jeg var super træt så jeg faldt i søvn midt i filmen. Så den må jeg have set på et andet tidspunkt. Lørdag morgen stod vi op og gik til kulturklasse hvor der var te ceremoni. Det var sjovt, men også meget specielt. Vi fik lov til at smage den dyreste te i Kina, som William og Kate drak til deres bryllup og som det britiske kongehus importerer. Te skal drikkes af 3 omgange, selvom koppen er monster lille. Det var noget med at teen indeholdt 3 dele som man kun fik med ved at dele koppen i 3 slurke. Vi fik lov til selv at lave te, det skal gøres på en bestemt måde for at man får alt smagen med. Resten af dagen så vi julekaldender og film. Det var en rigtig slapper dag. Søndag morgen tog vi til kulturklasse, hvor vi skulle male. Vi malede blomster, men min blev bare en stor klat, så tror jeg skal øve mig lidt :) Om eftermiddagen tog vi til Healing Young Hearts. Det var sidste session, men vi missede nummer 3, så vi skal have den indhentet på et andet tidspunkt. Her om en halv times tid går Elin og jeg over og bliver klippet.

Vi var kun 5, så vi kunne få et bord hver

De to professionelle te-damer

En kop te. Det er nogle meget små kopper.

Min blomst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar