fredag den 5. december 2014

5/12

Torsdag morgen underviste jeg i juletema i you&me center. Det gik fint og børnene havde det sjovt. De malede juletræer og en af børnene malede på gulvet... UPS. Om eftermiddagen tog vi til Hepin center. Undervisningen gik helt vildt hurtigt, tiden fløj af sted. Fredag morgen underviste jeg igen i you&me center. Det gik fint. I pausen tog Elin, Ursula og til kinesisk. Efter pausen tog Julie og jeg til Boya school. I begynder klassen stod de alt for sent op, så jeg nåede ikke at undervise, men jeg skulle hjælpe læreren med at lave en snemand på væggen. Til slut havde jeg 5 minutter til at undevise i og min lærer sagde jeg bare kunne synge nogle sange med dem. Jeg har rigtig ondt i halsen, så det lød sikkert endnu mere forfærdeligt end det plejer. I babyklassen skulle jeg undervise, men jeg havde ondt i halsen, så det virkede til at tiden sneglede sig af sted. Børnene skulle ikke følges ud til porten i dag, måske er det blevet for koldt. Vi fik lidt tidligere fri og var heldige at få en taxa med det samme. Desværre var der utrolig meget trafik, så det tog en hel time at komme hjem og vi missede aftensmad. Vi købte noget på den lokale restaurant. Efter det var spist, sad Ursula, Elin og jeg og levede julestjerner og orgami-dyr. Nu ser vi julefilm. Englænderne er kommet hjem fra Hong Kong, men der er problemer med deres visum så de bliver måske smidt ud om 15 dage... Nu må vi se hvad der sker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar