mandag den 8. december 2014

9/12

Det var dejligt at blive klippet. Det tog halvanden time for Elin og jeg at blive klippet. Efter han havde klippet os, skulle han tage en masse billeder af vores hår. Han sagde jeg havde en flot rød hud. Ved ikke helt om jeg skal tage det som en kompliment. Om eftermiddagen var jeg på Boya school. Undervisningen gik fint, jeg lærte børnene at sige: It is a... Det var meget svært for dem at sige. Det bliver for de meste til is is is... Undervisningen i Baby klassen gik også godt. Børnene grinede i hvert fald en hel masse. Efter jeg havde undervist var jeg et kvarter mere i klassen, hvor en af drengene kom en og nussede mig på armen, han var ret sød. Derudover har jeg et billede af Annika og Alexander som baggrund på min ipod, det synes børnene er meget spændende. De kan slet ikke forstå at det er mine søskende og at der er to. Om aftenen lavede vi julepynt mens vi så julekalender. De andre lavede en kæmpe guirlande som nu hænger i hele lejligheden. I dag har jeg ikke skulle undervise, så ar forberedt juletema på Boya school. I pausen var vi til kinesisk og fik af vide at kinesisk eksamen er i næste uge. Der er vildt meget vi skal kunne, så der skal vidst terpes lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar