onsdag den 17. december 2014

17/12

Mandag morgen sov jeg længe. Jeg spiste en yoghurt til morgenmad, som var dårlig, så endte med at lægge mig syg resten af dagen. Tirsdag stressede Julie og jeg lidt med at få vores fælles danse færdige, da en ikke blev godkendt og vi skulle finde en mere. Det lykkedes og vi viste dem i dag og de blev alle godkendt, så vi kunne ånde lettede op. Det viste sig så at vi ikke behøvede at skynde os for dansene skal først bruges i næste uge. Skide irriterende ikke lige at få det af vide. I morges underviste jeg i you&me center. Det gik rigtig godt. Da kineserne skulle til at danse fælles dans, ville Julie og jeg sætte os på en pude, men da vi lagde en ud kom der en dreng løbende og satte sig på den. Vi satte os ved siden af og moren ville have et billede, men drengen har uendelig mængder af energi, så kan kunne ikke sidde stille og begyndte at kravle rundt på os, så jeg havde banan ud over bukserne, super ufedt. I pausen forberedte Ursula og jeg vores dialog til kinesisk eksamen i morgen. Her til eftermiddag var vi på Boya school. Undervisningen gik godt, børnene kunne huske ordene. I baby klassen gik det fint. Børnene havde lidt svært ved at koncentrere sig, men sådan er det jo en gang i mellem. Her til aften ar Sofie og jeg planlagt vores rundrejse i Kina. Vi får lov til at rejse allerede den 26 januar, så vi har en hel måned at rejse rundt i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar