lørdag den 20. december 2014

20/12

Torsdag morgen underviste jeg i you&me center. Det gik rigtig godt. Torsdag i pausen tog vi til kinesisk eksamen klokken 1. Vi startede med at danse Little apple. Fordi Julie og jeg arbejder klokken 13.30 startede Julie og Elin med deres eksamener. Deres trak ud og de kom ud 2 minutter i halv, så der var ikke tid til min eksamen. Det endte med at Ursula og jeg tog vores dialog, så hun kunne blive færdig med sin eksamen, hvorefter jeg løb ned til bussen. På Hepin center lavede vi juleklip. Det synes børnene var rigtig sjovt. Da jeg kom hjem gik jeg op og tog resten af min eksamen. Det gik rigtig godt. Fredag var jeg alene fordi Julie er i Beijing med sine forældre. Min undervisning gik fint. Mens jeg stillede en forhindringsbane sad en af drengene og råbte farver, det var dem jeg havde lært ham, så det var rigtig dejligt at han kunne huske det. Da jeg var færdig stod to af børnene og kyssede, de var super søde. Da jeg gik ind på kontoret kom en bedstemor og sagde at hendes barnebarn godt kunne lide mig, det var super dejligt. I you&me center besluttede de sig for at koge soja lige bag min stol, så alt mit tøj lugtede af soja. Jeg tror de synes det lugter godt, for de blev ved med at fylde vand i, så det blev ved med at koge. Jeg skulle danse alene fordi Julie ikke er her. Fredag eftermiddag var jeg på Boya school. Det gik godt og børnene kunne ordene, så det var dejligt. I baby klassen så de film om jul, så skulle ikke undervise. Jeg satte mig ned sammen med børnene og en af drengene tog mig i hånden mens vi så film, det var ret hyggeligt. Da jeg gik tilbage til begynder klassen kom der 5 børn og skubbede mig om kuld, så lige pludselig sad der 10 små børn på mig. Fredag fik Sofie og jeg også styr på det sidste af vores rejse. Det bliver rigtig godt, jeg glæder mig helt vildt. I morges tog Elin, Ursula, Kristian og jeg ud for at få en massage. Det gjorde vildt ondt, men nu håber jeg det virker. Derefter gik vi ud for at finde noget frokost. Vi fik noget rigtig godt at spise. Her til aften har vi øvet den dans vi skal bruge til et show for regeringen på onsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar