onsdag den 24. september 2014

24/9

I går skulle jeg ikke undervise om formiddagen i you&me center og eftermiddagen havde vi til at forberede os, så jeg lavede virkelig ikke ret meget. Om aftenen gik vi til Pilates, det var sjovt, men ikke rigtig pilates. Det var bare udstrækning på mærkelige måder, så det gør vi nok ikke igen. I dag skulle jeg have undervist i you&me center, men der kom ingen børn, så jeg måtte pænt pakke alt mit habbengut sammen igen. Til danse time kom der en af de børn jeg har haft tidligere og kunne huske de frugter han havde lært i min time. Bedstemødrene gik meget op i at jeg hørte det, så de fik drengen til at fortælle mig det 4-5 gange, hvorefter den ene spurgte om jeg nu også havde hørt det. Her til eftermiddag underviste jeg på Boya school, det gik fint. Til aftensmad fik jeg ris med kartofler, gulerødder og kødboller, det var rimelig lækkert indtil jeg fandt en møtrik, så forsvandt appetitten. I aften går vi muligvis til D-mart som er et vestligt supermarked.


Den berømte tissespand

En af drengene som meget gerne vil snakke

Jeg var populær da vi skulle se film

Vendte kameraet så hun kunne se sig selv, det kunne hun ikke helt forstå :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar