lørdag den 20. september 2014

20/9

I går eftermiddags var vi på Boya school. Undervisningen gik rigtig godt. Da læren spillede klaver kom der en dreng og hentede en stol til mig, så jeg kunne sidde ved siden af ham. Efterfølgende skulle vi se film og en anden dreng kom og tog mig i hånden og havde fundet en stol så jeg kunne sidde ved siden af ham og derefter kom der en pige der gerne ville sidde hos mig. Det tog 20 minutter at få en taxa hjem, så det var rigtig træls at sidde i taxaen og være sulten og vide at de andre sad og spiste. I dag har vi været ude i en vandpark der ligger lige i nærheden, det var rigtig hyggeligt. Vi missede aftensmad, men der ligger et sted lige i nærheden, som vi har fået anbefalet. 4 af drengene spiste der i går og gav alt i alt 90 kroner for alt for meget mad, så tror ikke det vælter budgettet :)


En af drengene fra min beginnerclass.

Ham der ville have jeg skulle sidde ved siden af ham mens vi så film

Hende der sad ved mig mens vi så film. Hun mangler 4 tænder i overmunden fordi kineserne synes der er spild af penge at børste mælketænder, så de ender med at rådne væk.

En af pigerne i min babyclass

De fleste af børnene fra min babyclass

Vandparken

Vandparken med en smogget baggrund

De piger jeg var i vandparken med. Fra venstre: Julie, Ditte, Sofie, Susanne og Signe

Vandparken. Der er virkelig meget smog i dag. De bygninger man kan skimte ligger mindre en et 15 minutters gang væk.

Vi sluttede lige gåturen af med en tur på cafe. Fra venstre: Ditte, Sofie, Signe, Julie og Susanne.

Her er et link til en video en af de andre har lavet over vores ankomst til Kina
https://www.youtube.com/watch?v=4XbIacbD_B8&feature=youtu.be

Ingen kommentarer:

Send en kommentar