mandag den 1. september 2014

1/9-14

I dag er det første dag på skolen. Vi startede med at spise morgenmad som bestod af fedtet pandekage med æg. Tror jeg prøver noget andet i morgen :) Herefter fik vi en rundtur på skolen, den har 9 etager. Skolen er stor, men der er til gengæld også en hel etage med kun dans og en kun med musik osv. Skolen har stort set alt hvad man har brug for, men det er også spændende at se området. Vi mødte en masse børn som alle gerne ville snakke med os, de er virkelig søde. Vi skal i dag ønske hvilke børn vi gerne vil undervise, tror jeg vælger kindergarden og undervisning på en anden skole for både kindergarden og nogle lidt ældre. Til sidst gik vi en tur sammen med en kineser der ikke virkede til at vide hvor han skulle gå hen for at vise os banken, supermarkedet osv, men vi fandt det :) Vi vendte tilbage til supermarkedet for at købe håndklæder, hvilket virker som en umulig mission eftersom de kun har "tørre hænder" håndklæder. Heldigvis to jeg et håndklæde med hjemmefra, men de andre må fortsætte jagten. Jeg er blevet helt god til at spise med pinde, så det er lidt en fordel.


Dette er udsigten fra 8 sal på skolen. Skolen går helt ud til de bagerste træer.

Vi overværede en kinesisk dans med sværd. 


Dem jeg er sammen med, her er vi ude og gå

Det er så tæt solen har været på at bryde igennem ind til nu. 


Dette er vores skoleuniform. Ved ikke om de ikke synes vi skilte os nok ud i forvejen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar