fredag den 12. september 2014

12/9

I dag var vi igen ude på Boya school. Vi tog derhen i taxa, men taxachaufføren kunne ikke finde det, så vi kom for sent. I beginnerclass gik det lidt bedre end sidst, men lærerne oversatte ikke hvad jeg sagde, så børnene forstod ikke mine lege. Det var lidt frustrerende. Derudover stak hun mig bare 5 ord som jeg skulle lære børnene, så det bliver meget svært at forberede sig når man ikke ved hvilke ord timen handler om. Så gik jeg ind i babyclass, men der måtte jeg ikke lege lege med børnene, fordi der var forældre arrangement om aftenen og de måtte ikke være for trætte. Så spurgte jeg om de så bare skulle lege med det legetøj der var i rummet, men det måtte de ikke for der måtte ikke være rodet... I aften tager vi på bar. Der er ladiesnight, så det skal udnyttes :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar