onsdag den 17. september 2014

18/9

Tirsdag var vi på skolen for at undervise. Jeg fik af vide at jeg skulle undervise klokken 9 men der kom ingen børn. Det viste sig at jeg ikke skulle undervise, men bare skulle bruge hele dagen på at forberede mig. Om aftenen gik Sofie og jeg en tur, det var rigtig hyggeligt. Onsdag formiddag underviste jeg børnene på denne skole, det gik godt og de synes det var sjovt. Om eftermiddagen tog vi til Boya school, i min beginnerclass måtte jeg kun lege en leg med børnene i 2 minutter af gangen så efter 10 minutter løb jeg tør for lege, ved ikke om det er fordi de ikke må løbe rundt eller hvad det er. Tror jeg finder nogle lege hvor man ikke skal løbe rundt på fredag. Om aftenen var vi ude på en gade med butikker, det var rigtig hyggeligt. Vi spiste Churros med is og chokolade. Tror jeg bliver rigtig tyk inden jeg kommer hjem. I dag underviste jeg for børnene i you and me center her på skolen. Det gik fint.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar