torsdag den 18. september 2014

19/9

I går eftermiddags tog Julie og jeg ud på Hepin center hvor vores pre-school klasser er. Det gik rigtig godt med at undervise. Børnene synes det var rigtig sjovt det vi lavede, så vi fortsætter bare i samme spor det næste halve år. I går aftes gik Sofie og jeg en lang tur. Vi gik op til et supermarked hvor jeg købte te og kuverter, jeg ville også have købt en te-flaske, men stegkoden kunne ikke læses så den måtte jeg ikke købe. Nu har jeg te men intet at drikke det af :) Jeg må på den igen :) I dag underviste jeg i You & Me center, men børnene var mindre end de andre, så de var ikke så meget med, men tror de synes det var meget sjovt.


Pausen på Hepin center fik vi lov til at tilbringe i køkkenet.


Noget af de "spændende" mad vi får i kantinen. Ris og kødbolle af udefinerbart kød med pizza med ketchup.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar