torsdag den 27. november 2014

28/11

Onsdag var normal arbejdsdag. På Boya school "stjal" min beginnerclass lære en af babyclass børnene. Så sad hun inde ved os og fik kage indtil hun blev fulgt tilbage igen. I babyclass kom lederen og den anden lærer ind i kostumer. De skal danse i dag sammen med de andre udenlandske lærere fra vores skole. Torsdag morgen underviste jeg i you&me center. Det gik godt. Jeg havde en trøje på med huller i og det synes et af børnene var rigtig sjovt, så han blev ved med at kilde mig mens jeg underviste. Mellem min undervisning og vores dans, gik vi op og så de andre der lavede Thanksgiving show. Det var rigtig godt og børnene synes det var sjovt. Om eftermiddagen var vi på Hepin center. Vi havde forberedt os til en almindelig time, men læren synes vi skulle lave Thanksgiving kort. Der udover havde hun et power point med Thanksgiving, som hun spurgte om vi ikke kunne fremføre, så det var en rigtig improvisations time. Om aftenen sad vi og spillede kort ude i fællesstuen. Det var super hyggeligt. I dag tager vi til Beijing. Vi skal til julefrokost på ambassaden i morgen. Det glæder jeg mig super meget til.

Et billede fra i søndags hvor vi malede guldfisk.

Min lærer og lederen på Boya school.

Min lærer og køkkendame med det "stjålne" barn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar