torsdag den 23. oktober 2014

24/10

Onsdag var normal arbejdsdag. På boyaschool nåede jeg ikke at undervise så meget fordi børnene blev vækket for sent. En af de stille piger, som aldrig har snakket til mig og aldrig deltager i undervisningen kom hen til mig og blinkede med det ene øje og gik videre. Hun var super nuttet. Onsdag aften var vi bare hjemme. Torsdag var vi på Hepin center. Vi skulle synge halloween sange med børnene, det synes de var virkelig sjovt. En af pigerne i den første klasse kom og gav Julie og jeg en papirs blomst hun selv havde lavet, men vi fik den ikke med hjem for nogle af drengene i den anden klasse stjal den mens vi underviste. I dag har jeg undervist i you&me center. Timen starter klokken 9, men 9.02 var der ingen børn. Der kom en og så begyndte jeg undervisningen. Der kom 6 andre dryssende et kvarter inde i undervisningen. Kinesere går ikke så meget op i at komme til tiden. En af lederne kom og overværede min undervisning. Jeg synes det var lidt mærkeligt eftersom den var blevet godkendt og en anden havde overværet den tidligere. Det viste sig at hun ventede på jeg havde undervis færdig så hun kunne ordne noget inde i lokalet og det var bedre at sidde og kigge i 20 minutter end at lave noget andet imens :)


Pigen der blinkede til mig.

Der er kommet mere mad i supermarkedet



Pre-school børnene på Hepin synes vi er spændende

Den blomst der var en der gav os

Ingen kommentarer:

Send en kommentar