tirsdag den 14. oktober 2014

14/10

Torsdag og fredag var bare været almindelige arbejdsdage. Fredag var der ingen der gad tage i byen efter togturen, så vi hyggede os bare. Lørdag var Julie og jeg de eneste der havde fri, så den stod bare på afslapning. Lørdag tog Susanne, Signe og jeg ud og spiste på en lokal restaurant. Manden var så stærk vi havde svært ved at spise det og vi havde rigtig ondt i maven bagefter, så der kommer vi nok ikke tilbage til. Lørdag aften tog de andre i byen, men Susanne, Signe, Sofie og jeg valgte at holde filmhyggeaften i stedet for. Søndag var smogindekset voldsomt lavt så Susanne, Ditte, Sofie og jeg tog til shoppinggaden fordi der var en kirke vi gerne ville se. I kirken var der bryllup, men man måtte gerne gå ind, så nu har vi også set det med. Mandag var normal arbejdsdag. På Boya school var de ved at lave et indkøbscenter til børnene så jeg blev sat til at male da jeg kom. Om aftenen tog vi til det der skulle have været yoga, men var Pilates. Det var ikke så sjovt når man havde forventet noget andet og læreren var også lidt mærkelig. I dag stod vi op og sang fødselsdagssang for Alexander. I you and me center blev vores danse godkendt, så torsdag og fredag hver uge skal vi danse med børnene. I aften skal vi ud og spise på en lokal restaurant.

En af de søde píger fra min babyclass.

Min babyclass med deres lærer foran det der bliver til indkøbscentret

Flere fra min babyclass

 De kinesiske lærere danser med børnene




Ingen kommentarer:

Send en kommentar