tirsdag den 21. oktober 2014

21/10

Mandag var jeg på Boyaschool for at undervise. Jeg fik næsten ikke undervist i beginnerclass fordi de blev vækket for sent. I babyclass var der kun 3 ud af 11 børn i skole, resten var syge, inklusiv en lærer!!! Jeg måtte lave hvad jeg ville med børnene for læren havde travlt med at lave noget til indkøbscentret. Vi legede med legetøj i forskellige farver der kunne sættes sammen, det synes de var sjovt. Da jeg skulle ind til beginnerclass igen stod de ude ved indkøbscentret, så jeg tænkte at det var da dejligt de fik lov at lege med det, men det gjorde de ikke. Alle børnene blev stillet op så det lignede de legede og havde det sjovt, men kun for at der kunne tages et billede og derefter skulle de gå derfra!!! I dag har jeg været i you&me center alene fordi Julie er taget med sin søster, som er på besøg, til muren. Julies søster havde rugbrød med, så der var festmåltid i går aftes.


Lærerne er super kreative



Børn der bliver stillet op til billeder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar