onsdag den 14. januar 2015

14/1

Lørdag eftermiddag gik vi op for at øve et skuespil vi har lovet at hjælpe med. Det gik nogenlunde, selvom børnene ikke havde nogen som helst anelse om hvad de skulle og vi ikke havde prøvet det før. Lørdag aften tog vi på KTV som er karaokibarer. Det er det bedste kineserne ved. Det var rigtig sjovt. Vi endte med at bruge 3 timer der. Tiden flyver når man har det sjovt. Søndag morgen stod vi tidligt op og gik til kulturklasse som var medicin. Det var virkelig spændende. Jeg nøs, som jeg jo altid gør, så han mente jeg var forkølet. Derfor blev Lærke som var forkølet og jeg testpersoner. Vi fik sugekopper i nakken og jeg fik akupunktur nåle sat rundt omkring. Det var meget mærkeligt. Da sugekopperne blev taget af, var lærkes helt lilla, men min var bare rød. Så noget må der være om det. Kineserne mener at sugekopperne skulle kunne trække kulden ud af kroppen på dig. Derefter viste han en anden behandlingsform som gik ud på at tage en "kam" af ko horn og bruge den til at skrabe olie ud over nakken. Vores lærer blev helt rød og det så virkelig voldsomt ud, men hun sagde det ikke gjorde ondt. Mandag morgen tog vi til Hepin center og underviste. Vi endte med at se film den anden halvdel af timen. Tirsdag var jeg syg. I morges underviste jeg i you&me center. Det gik virkelig godt. Ungerne grinte og fik lært ordene. I eftermiddags var vi på Boya school. I baby klassen skulle vi øve vores skuespil til på næste fredag. Vi gik tidligt fordi vi havde et møde klokken 5 hvor vi ville få vores diplomer udleveret. Alle fik diplomer, selvom Sunny sagde at det ikke var alle der faktisk var bestået. UPS, men det er Kina. Hvis ikke det virker på den rigtige måde, så snyder man sig lidt til det. Der kommer en opdatering om hvad rundrejse planerne er senere, men de ændrer sig hele tiden, så venter lige til det er på plads. 

Jeg ved ikke hvorfor teksten er hvid. 

Der kommer en masse billeder af børn :)
Billederne er ikke i kronologisk orden. 

Sådan så Susannes skulder ud efter sugekoppen

 Luxing

Xiaoxiao og dudu


Xixiang

 Crystal får skrabet halsen


Sugekopperne


Sådan så Crystals nakke ud efter hun var blevet skrabet

Tiantian


Tiantian

Tiantian og Beibei


Beibei

Dudu
 Tiantian




Sådan så det ud da sugekoppen blev taget af

Nemo

Den morgenmad jeg fik på Hepin center sidst jeg var der ude. Selv den kinesiske lærer sagde det smagte dårligt!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar