fredag den 9. januar 2015

10/12

Tirsdag forløb stille og roligt. Om eftermiddagen havde Julie og jeg besluttet at se film, for vi havde ikke noget vi skulle have forberedt. Det ville ikke virke og vi endte med bare at sidde og spise chokolade. Onsdag morgen var jeg på Hepin center for at tage Georges klasse. Børnene var så urolige at jeg var nødt til at stoppe undervisningen og lave sprællemænd og andre op for at forbrænde lidt af deres energi. Det virkede også nogenlunde. Om eftermiddagen var jeg på Boya school. Undervisningen gik rigtig godt. Torsdag morgen underviste jeg i you&me center. Børnene var aktive og sagde de ord de skulle så det var meget positivt. Om eftermiddagen var vi på Hepin center, hvor børnene også var fulde af energi, så i den ene klasse var vi også nødt til at lave noget gymnastik. Torsdag aften tog vi ud på en bar og spiste en burger, drak en øl og spillede terninger. Det var rigtig hyggeligt. Fredag skulle jeg igen undervise i you&me center. Børnene synes igen det var sjovt, så det var dejligt. Om eftermiddagen tog vi til Boya school, hvor min undervisning gik rigtig godt. Min yndlings pige tog en helt masse billeder med min ipod, så skal lige have dem sorteret. I aftes så Sofie, Elin og jeg disney film og spiste knækbrød med ost, det var virkelig godt. I dag var Elin, Sofie og jeg ved shopping gaden for at købe sommertøj og andre småting. Fik købt lidt, så nu er jeg ved at være klar til at komme ned i varmen.

Vi starter med at tage til Vietnam i 14 dage, hvor vi er ved at arrangere at komme på en bådtur til Halong Bay. Ellers skal vi til Hoi An og Hanoi og hvor vi ellers har lyst til. Herefter tager vi til Thailand hvor vi skal slappe af og lave lige hvad vi har lyst til. Jeg glæder mig helt vil meget. Vi lander den 5 marts.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar